SC SINED NOVACONST SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ”SOLICITARE GRANT CAPITAL DE LUCRU ” proiect nr RUE 1782 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor ”, instituită prin OUG nr 130/2020.
Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv Contract Nr.M2-1782 – din data de 11-12-2020 .
Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea S.C. SINED NOVACONST S.R.L.
Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,
-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor
Valoarea proiectului este de 834.813,75 lei (valoarea totala) din care : 725.925 lei grant si 108.888.75 lei cofinanțare.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020]
SC SINED NOVACONST SRLBuzau, România, B-dul Stadionului , Bl.8A, et.3. Ap.18, jud.Buzau ,CUI: 35272938; J10/933/26.11.2015
Persoană de contact: Vollert Alina
telefon 0742294951
email sinednovaconst.srl@gmail.com
website : gardestaurant.ro